Послуги дизайну ◁ Замовити у Львові ▷ Лідер-М
Спеціалісти ЯКІ ГОТОВІ ВАМ ДОПОМОГТИ
Оберіть та зателефонуйте особисто

Працюємо з 9.00 до 18.00 обід 13.00-14.00

ЗАВІТАЙТЕ ДО НАС В ОФІС
В нас комфортний офіс, заходьте на чашку кави :)
Адреса: м. Львів, вул. Зелена 149Б (біля”Арсену”)

Дизайн та маркетинг - Лідер-М

Графічний дизайн стає все більш інтегрує професією, яка об'єднує в роботі зі складним, багаторівневим предметом візуальної реальності принципи і методи різних фахових дисциплін. Крім візуального образу, тексту, простору, графічний дизайн освоює такі реальності, як рух, час, інтерактивність і оперує все більш різноманітними засобами економічних, маркетингових та культурних комунікацій.

Практично всі маркетингові комунікації так чи інакше пов'язані із застосуванням графічного дизайну. Нижче розглядаються його цілі, завдання та основні принципи, а також наводяться приклади його використання в російському бізнесі. В ході своєї діяльності будь-яка компанія використовує різні види маркетингових комунікацій, спрямованих на формування і поширення маркетингових повідомлень для аудиторії. Йтиметься про графічний дизайн візуальних маркетингових комунікацій. Він нерозривно пов'язаний з маркетингом, психологією, творчістю, однак чіткого визначення для дизайну такої категорії до сих пір не існує. В даному контексті це поняття можна тлумачити як візуальне втілення маркетингового повідомлення. Графічний дизайн має на увазі створення єдиного гармонійного візуального образу. Саме з його допомогою створюються рекламні, презентаційні та інформаційні матеріали, необхідні в діяльності будь-якої компанії. Розглянемо приклади використання графічного дизайну для формування різних видів маркетингових комунікацій.

Реклама:

  • дизайн друкованих модулів для ЗМІ;
  • дизайн відеоряду для телебачення;
  • дизайн зовнішньої реклами;
  • дизайн модулів для інтернет-реклами.

Стимулювання збуту: дизайн роздавальних і POS-матеріалів.

PR (зв'язки з громадськістю):

  • дизайн друкованих модулів для ЗМІ;
  • дизайн відеоряду для телебачення.

Прямий маркетинг:

  • дизайн звернень для поштової розсилки;
  • дизайн каталогів;
  • дизайн сайту.

Особисті продажі: дизайн рекламних і презентаційних матеріалів.

Упаковка: дизайн упаковки.

Фірмові сувеніри: дизайн оформлення сувенірної продукції.

Спонсорство: дизайн рекламних матеріалів.

Сервісне обслуговування:

  • дизайн презентаційних матеріалів;
  • дизайн інформаційних матеріалів.

Дизайн в системі маркетингових комунікацій повинен характеризуватися не тільки красою, естетичністю і зручністю, перш за все він повинен приносити гроші.

Навіщо потрібен графічний дизайн

Фахівці-маркетологи часто вважають, що їх система маркетингових комунікацій не потребує дизайнерському оформленні. «Ми продаємо сервіс, а не дизайн» - подібну фразу часто можна почути як від найманих фахівців ринку, так і від власників бізнесу. Дійсно, приємні для погляду маркетингові повідомлення не завжди можуть стати причиною покупки, проте приділяти увагу їх оформлення все ж необхідно. Розглянемо кілька аргументів, які підтверджують цю заяву. Дизайн формує перше враження. Не варто забувати про те, що дизайн комунікацій - це перше, що оцінює споживач. Потенційні клієнти, інвестори, конкуренти, працівники не знайомі з бізнес-процесами і оцінюють їх зазвичай за допомогою доступних їм джерел:

  • сайту;
  • реклами;
  • товарів;
  • інших джерел інформації про вашу компанію або товари, що знаходяться у вільному доступі.

За даними психологів, на те, щоб скласти перше враження про будь-якому об'єкті, людина, як правило, витрачає частки секунди. Природно, будь-яка компанія зацікавлена ​​в тому, щоб це враження виявилося позитивним. Дизайн  відрізняє компанію від конкурентів. Дизайн комунікацій може дати вам додаткову конкурентну перевагу на ринку. Правильне оформлення забезпечує наступні вигоди:

  • підвищує впізнаваність компанії або товару;
  • підвищує зручність сприйняття поширюваної компанією інформації;
  • підвищує естетичність маркетингових комунікацій;
  • формує позитивний імідж компанії / товару.

Крім усього перерахованого вище, саме дизайн дозволяє вам візуально відрізнятися від конкурентів і робить вашу компанію або товар унікальними. Дизайн робить вас такими, що запам'ятовуються. Запам'ятовування - це процес, за допомогою якого відбувається збереження в пам'яті нової інформації. Науково доведено, що у різних людей різні види пам'яті розвинені неоднаково. У кого-то краще працює слухова або рухова пам'ять, у кого-то - візуальна, проте так чи інакше синергічного ефекту маркетингових комунікацій можна домогтися, тільки задіявши всі можливі види пам'яті реципієнтів. Дизайн візуальних маркетингових комунікацій безпосередньо впливає на зорову пам'ять. Більш того, дизайн, розроблений з урахуванням психології сприйняття, значно підвищує запам'ятовуваність повідомлення. Дизайн - це сучасно. Якщо ви до цих пір відправляєте текстові рекламні повідомлення по факсу - це як мінімум насторожує. У сучасному світі можливостей для розвитку маркетингових комунікацій з кожним роком стає все більше.

Маркетинг включає:

  • дослідження ринку
  • рекламу
  • просування продукції
  • цінову політику
  • асортиментну політику
  • вибір каналів руху товар
  • стимулювання збуту
  • визначення дизайну вироби
  • сервісне обслуговування

Як писалося вище, в системі маркетингу однієї з виробничих функцій серед інших є дизайн. Виробнича функція маркетингу включає три підфункції:

  • організація виробництва нових товарів (товарів ринкової новизни);
  • організація матеріально-технічного постачання;
  • управління якістю та конкурентоспроможністю готової продукції.

Ці подфункции потрібно розглядати як своєрідне триєдність, що дозволяє підприємству, що використовує в своїй виробничо-комерційної діяльності маркетингове управління, домагатися довгострокового успіху при проведенні цілеспрямованої товарної політики на внутрішньому і зовнішньому ринках.

Організація виробництва нових товарів

Особлива увага звертається на організацію виробництва товарів ринкової новизни. Вони відкривають перед споживачами можливості задоволення зовсім нової потреби (так звані піонерні товари); піднімають на якісно новий щабель задоволення вже відомої потреби; дозволяють значно ширшому колу покупців задовольняти на певному рівні відому потребу. Виробництво товарів ринкової новизни - ключовий фактор комерційного успіху ще й тому, що дозволяє підприємству займати на ринку протягом певного періоду монопольне становище і отримувати більш високу, у порівнянні із середньою по галузі, прибуток. Головне при створенні нового товару, товарної системи виходити не з абстрактних потреб середньостатистичного покупця, а з конкретних бажань і потреб реальних кінцевих користувачів.

У разі створення товарів  підприємство отримує ряд досить довготривалих переваг перед конкурентами. Реалізація концепції нового товару та його розробка пов'язані з великим обсягом творчої роботи дизайнера при досить незначній на перших порах ККД. Середні статистичні свідчать, що з 100 достатньо чітко сформульованих ідей нового товару до стадії лабораторного зразка (макета) доходять тільки 10. З 10 зразків в серійне виробництво потрапляє тільки 3 товара, і лише 1 з них займає стійку позицію на ринку і приносить прибуток фірмі. Всі висунуті ідеї нових товарів порівнюють між собою за критеріями приблизно так само, як при порівняльній оцінці конкурентоспроможності товарів. При позитивних результатах приймається рішення про здійснення певних проектів і створенні настановних партій нових товарів. Перед запуском нового товару в масове виробництво дуже часто його піддають ринкового тестування, тобто організують пробні продажі на вибраних ринках. В першу чергу це відноситься до товарів індивідуального споживання. Значно рідше пробні продажі проходять товари виробничого призначення, через складність організації такого ринкового тестування і високою його вартістю. Нові товари виробничого призначення, особливо машини, обладнання, прилади і т.п., рекомендується передавати для випробувань потенційним споживачам безоплатно.

Результати таких випробувань дають безцінну інформацію для підприємства-виготовлювача, що дозволяє довести новий виріб за технічним рівнем і якістю до рівня найсуворіших вимог ринку; до початку серійного виробництва товару внести в нього необхідні поліпшення і пристосувати для конкретних вимог ринку. У разі повного провалу пробних продажів, що трапляється досить часто, товар щоб уникнути фінансових втрат в серію не здається. Дизайнер повинен бути здатний реалізовувати маркетингові задачі замовника.