Кабінетні маркетингові дослідження
Експрес маркетинговий аналіз
від 9000грнза 1 од.
детальніше
Маркетингове дослідження
від 15000грнза 1 од.

Тривалість : 3 дні  ключові показники

детальніше
Повне маркетингове дослідження
від 32900грнза 1 од.

Тривалість: 14 роб. дні

детальніше

Кабінетні маркетингові дослідження

Кабінетні маркетингові дослідження - це збір та аналіз вторинної інформації по заданій темі. Мета дослідження - отримати точну інформацію для прийняття правильних бізнес-рішень. Маркетингові дослідження необхідні для вирішення таких завдань:

  • виведення нового бренду на ринок
  • редизайн упаковки
  • рекламної кампанії
  • ребрендинг компанії
  • збільшення ринкової частки
  • вихід на новий ринок 
  • боротьба з конкурентами і под

Актуальні, точні дані допоможуть прийняти правильне рішення та досягти поставленої мети.

Нехтування маркетинговим дослідженням може привести до неправильної оцінки ринкової ситуації, тенденцій та перспектив, конкурентного середовища, цільової аудиторії і под., що вкрай негативно відобразиться на успішності  запуску та розвитку вашого бренду. Наприклад, не маючи інформації про майбутніх споживачів і їх вподобань, не можливо домогтись високих продажів і розвитку продукту, оскільки, ви не зможете зацікавити цільову аудиторію. Відсутність даних про структуру та динаміку ринку, може привести до запуску продукту та банкрутства компанії.

Тому якісне кабінетне маркетингове дослідження - це гарантія ваших майбутніх успіхів!

Як проводиться кабінетне маркетингове дослідження:
Процес дослідження ділиться на такі етапи:

      1. Комплексний аналіз ринку:

  •         структура ринку;
  •         динаміка ринку;
  •         об’єм виробництва;
  •         об’єм продаж;
  •         імпорт і експорт;
  •         тенденції та перспективи.

 

    2. Аналіз конкурентів:

  •         аналіз асортиментної політики;
  •         вивчення цінової політики;
  •         аналіз бренд-платформ;
  •         оцінка сайтів та представленості в соцмережах;
  •         вивчення рекламної конкуренції.

      3. Аналіз цільової аудиторії:

  •         соціально-демографічні характеристики споживачів (стать, вік);
  •         матеріальне становище споживачів;
  •         основні цінності та інтереси цільової аудиторії.
     

     4. Специфіка споживання товару/ послуги:

  •         структура споживання (де? як? З ким? покупці споживають товар);
  •         критерії споживчого вибору;
  •         канали комунікацій;
  •         географія споживання;
  •         рейтинг споживчих переваг по основним торговельним маркам галузі.

 

    5. SWOT-аналіз напрямку.
 
    6. Розробка рекомендацій по запуску і просуванню продукту в ринковому сегменті.

Як ми це робимо?
Маркетологи компанії LIDER-M, виходячи з вашої конкретної ситуації, оброблять декілька джерел вторинної інформації (тобто інформації, яка вже була зібрана для визначених цілей та знаходяться на збереженні). Ми проаналізуємо внутрішні дані — інформацію всередині організації, для якої проводиться маркетингове дослідження. Інформація включає в себе дані: по досліджуваному продукту чи послузі, дані про клієнтів, відомості про обсяги продажів, результати попередніх досліджень і так далі.

Також спеціалісти LIDER-M в ході дослідження оброблять зовнішні дані:

  •         аналітичні звіти та доклади комерційних дослідницьких центрів;
  •         видання некомерційних дослідницьких структур – науково-дослідницьких  інститутів, університетів, фондів і под.;
  •         законодавчі та інструктивні матеріали, що публікуються державними установами;
  •         спеціалізовані видання, орієнтовані на промислові галузі та товарні групи;
  •         матеріали із ЗМІ;
  •         Інтернет ресурси (аналітичні сайти, сайти конкурентів, інформаційні бази і под.).

В ході дослідження наші фахівці будуть використовувати всі необхідні методи кабінетних маркетингових досліджень: аналіз документів, контент-аналіз, структурно-функціональний аналіз, порівняльний аналіз, кейс-стаді, аналіз вторинних даних, SWOT-аналіз, і так далі.

Переваги кабінетного дослідження компанії LIDER-M
Основними достоїнствами маркетингових досліджень, які проводить наша компанія є:

  •         висока швидкість збору інформації та аналізу даних;
  •         комплексний підхід до аналітичної роботи;
  •         максимальна достовірність даних за рахунок комплексного аналізу декількох джерел;
  •         невелика вартість робіт, щодо інших видів досліджень.

Що Ви отримуєте?
Комплексний звіт, в якому буде міститись наступна інформація:

  •       Загальне уявлення про поточну ринкову ситуацію.
  •       Структурована інформація про досліджуваний ринок.
  •       Інформація про обсяги  та ємності ринку.
  •       Аналіз актуальних тенденцій та перспектива розвитку ринку.
  •       Аналіз конкурентного середовища.
  •       Вивчення основних каналів збуту та просування продукції.
  •       Аналіз цільової аудиторії.
  •       Рекомендації по запуску та просуванню продукту в вашому ринковому сегменті. 

Зв'яжіться з представником компанії LIDER-M прямо зараз, щоб замовити маркетингове дослідження, і отримаєте безкоштовну консультацію!