Кабінетні маркетингові дослідження Кабінетні маркетингові дослідження - це збір та аналіз вторинної інформації по заданій темі. Мета дослідження - отримати точну інформацію для прийняття правильних бізнес-рішень. Маркетингові дослідження необхідні для вирішення таких завдань:виведення нового бренду на ринокредизайн упаковкирекламної кампаніїребрендинг компаніїзбільшення ринкової часткивихід на новий ринок боротьба з конкурентами і подАктуальні, точні дані допоможуть прийняти правильне рішення та досягти поставленої мети.Нехтування маркетинговим дослідженням може привести до неправильної оцінки ринкової ситуації, тенденцій та перспектив, конкурентного середовища, цільової аудиторії і под., що вкрай негативно відобразиться на успішності запуску та розвитку вашого бренду. Наприклад, не маючи інформації про майбутніх споживачів і їх вподобань, не можливо домогтись високих продажів і розвитку продукту, оскільки, ви не зможете зацікавити цільову аудиторію. Відсутність даних про структуру та динаміку ринку, може привести до запуску продукту та банкрутства компанії.Тому якісне кабінетне маркетингове дослідження - це гарантія ваших майбутніх успіхів!Як проводиться кабінетне маркетингове дослідження:Процес дослідження ділиться на такі етапи: 1. Комплексний аналіз ринку: структура ринку; динаміка ринку; об’єм виробництва; об’єм продаж; імпорт і експорт; тенденції та перспективи. 2. Аналіз конкурентів: аналіз асортиментної політики; вивчення цінової політики; аналіз бренд-платформ; оцінка сайтів та представленості в соцмережах; вивчення рекламної конкуренції. 3. Аналіз цільової аудиторії: соціально-демографічні характеристики споживачів (стать, вік); матеріальне становище споживачів; основні цінності та інтереси цільової аудиторії. 4. Специфіка споживання товару/ послуги: структура споживання (де? як? З ким? покупці споживають товар); критерії споживчого вибору; канали комунікацій; географія споживання; рейтинг споживчих переваг по основним торговельним маркам галузі. 5. SWOT-аналіз напрямку. 6. Розробка рекомендацій по запуску і просуванню продукту в ринковому сегменті.Як ми це робимо?Маркетологи компанії LIDER-M, виходячи з вашої конкретної ситуації, оброблять декілька джерел вторинної інформації (тобто інформації, яка вже була зібрана для визначених цілей та знаходяться на збереженні). Ми проаналізуємо внутрішні дані — інформацію всередині організації, для якої проводиться маркетингове дослідження. Інформація включає в себе дані: по досліджуваному продукту чи послузі, дані про клієнтів, відомості про обсяги продажів, результати попередніх досліджень і так далі.Також спеціалісти LIDER-M в ході дослідження оброблять зовнішні дані: аналітичні звіти та доклади комерційних дослідницьких центрів; видання некомерційних дослідницьких структур – науково-дослідницьких інститутів, університетів, фондів і под.; законодавчі та інструктивні матеріали, що публікуються державними установами; спеціалізовані видання, орієнтовані на промислові галузі та товарні групи; матеріали із ЗМІ; Інтернет ресурси (аналітичні сайти, сайти конкурентів, інформаційні бази і под.).В ході дослідження наші фахівці будуть використовувати всі необхідні методи кабінетних маркетингових досліджень: аналіз документів, контент-аналіз, структурно-функціональний аналіз, порівняльний аналіз, кейс-стаді, аналіз вторинних даних, SWOT-аналіз, і так далі.Переваги кабінетного дослідження компанії LIDER-MОсновними достоїнствами маркетингових досліджень, які проводить наша компанія є: висока швидкість збору інформації та аналізу даних; комплексний підхід до аналітичної роботи; максимальна достовірність даних за рахунок комплексного аналізу декількох джерел; невелика вартість робіт, щодо інших видів досліджень.Що Ви отримуєте?Комплексний звіт, в якому буде міститись наступна інформація: Загальне уявлення про поточну ринкову ситуацію. Структурована інформація про досліджуваний ринок. Інформація про обсяги та ємності ринку. Аналіз актуальних тенденцій та перспектива розвитку ринку. Аналіз конкурентного середовища. Вивчення основних каналів збуту та просування продукції. Аналіз цільової аудиторії. Рекомендації по запуску та просуванню продукту в вашому ринковому сегменті. Зв'яжіться з представником компанії LIDER-M прямо зараз, щоб замовити маркетингове дослідження, і отримаєте безкоштовну консультацію!