Редизайн або рестайлінг логотипу у Львові Нерідко власники стартап-компанії досить обмежені в коштах, тому ребрендинг логотипу, фірмового стилю і свого продукту замовляють у недорогого фахівця-любителя. Коли ж фірма набирає обертів, домагається успіху - приходить час якісно змінюватися. Її візуальний вигляд повинен не заважати, а допомагати продавати. Традиційно в першу чергу замислюються про редизайн наявного логотипу.Терміновий тюнінг логотипу потрібен як ефективний інструмент в боротьбі за клієнта в таких випадках:старий знак погано виглядає на оновленій етикетці продукціїемблема менш естетична і стильна в порівнянні з лейблами конкурентівобраний спосіб застарів і не відповідає останнім тенденціям ринкув емблемі проглядаються явні стилістичні помилкина ринку з'явився занадто схожий фірмовий знакДовірити редизайн логотипу слід професіоналу своєї справи, не варто економити на бренді. Вдалий візуальний образ - найважливіша складова маркетингової стратегії просування бізнесу на ринку. Професійний редизайн логотипу виправить естетичні недоліки, актуалізує і якісно оновить фірмовий стиль компанії. Це відмінний спосіб стимулювати старих і залучити до свого продукту нових клієнтів.Ази правильної термінології: ребрендинг і рестайлінгКоли потрібна доробка логотипу, то правильно використовувати термін рестайлінг. Саме він має на увазі зміну візуального вигляду зовнішніх фірмових атрибутів. При рестайлинге ідеологія бренду не змінюється: цільова аудиторія залишається колишньою, а образ фірми (емблема, стиль, упаковка, інфопродукт і ін.) Підганяється під нинішні настрої і потреби клієнтів. Ринок швидкоплинний, важливо зберегти актуальність, бути завжди стильним і модним, тим самим вигідно виділятися серед своїх конкурентів.Редизайн логотипу - перший крок на шляху оновлення іміджу компанії. Перед професійним дизайнером стоїть непросте завдання: змінити наявний фірмовий знак так, щоб не втратити автентичність з першоджерелом, і в той же час надати йому новий сучасний вигляд. При оновленні логотипу в першу чергу спираються на переваги цільової аудиторії, їх теперішній рівень і стиль життя. Важливо чуйно і вчасно реагувати на всі зміни смаків свого середньостатистичного клієнта. Завдяки періодичному тюнингу логотипу, бренд збереже свою актуальність, а ефект новизни допоможе розширити коло клієнтів. Рестайлінг логотипу буває частковим і повним.При частковому доопрацюванні, фірмовий знак лише злегка коректується: змінюється форма, глибина кольору, шрифт - при цьому чітко зберігається його основна ідея.Повне оновлення логотипу передбачає суттєві зміни. Настільки кардинальний крок вживають у разі значної втрати актуальності наявної емблеми, де часткова коригування не виправить ситуацію. Використовуваний в ній образ явно застарів, цільова аудиторія віддає перевагу іншим цінності. Тоді тюнінг логотипу грунтується на іншій формі і ідеї візуалізації, при цьому знак залишається впізнаваним навіть в своєму новому образі.Кожне якісне оновлення старого логотипу знаменитих компаній ефектно стимулювало ринок і приносило їм помітну прибуток.Професійний редизайн логотипу - вірний шлях до успішного просування компанії.