Що ви отримаєте, замовивши розробку УТП в LIDER-M?

Що ви отримаєте, замовивши розробку УТП в LIDER-M?

Унікальна торгова пропозиція (УТП) — це кращий спосіб донести інформацію про продукт до потенційного клієнта. В умовах сучасної божевільної конкуренції, він працює набагато ефективніше звичайного рекламного тексту. Саме УТП дозволяє перетворити звичайний товар в «унікальний». Завдяки УТП, продукт позиціонується як особливий та єдиний. Він здатний вирішити проблему та задовольнити потребу клієнта.

Створити унікальну торгову пропозиція дуже складно, якщо тільки ви не впроваджуєте на ринок інноваційний товар або послугу, які більш ніким не представлені. Основні ніші в будь-якому сегменті зайняті конкурентами, які вже не один рік застосовують різні рекламні стратегії. Однак, це можливо. Товар у якого є УТП, виграє в порівнянні з товаром без нього.

Щоб замовити унікальну торгову пропозицію, слід звернутися до досвідчених фахівців компанії LIDER-M, які знайдуть і підкреслять саме «ту» відмінну унікальність, яка допоможе виділити ваш бренд, залучити цільову аудиторію та збільшити прибуток компанії.

Розробка УТП: що впливає на вартість?

  • Сфера діяльності та особливості роботи компанії.
  • Загальна кількість найменувань продукції або послуг, для яких потрібно розробити УТП.
  • Кількість розроблених варіантів.


Розробка УТП: 7 етапів

1. Аналіз продукту. Наші фахівці проведуть аналітичну роботу, яка допоможе описати ваш продукт, його упаковку, проаналізувати всі його плюси та мінуси.
2. Аналіз ринку. Експерти LIDER-M проведуть комплексне дослідження ринку, вивчивши його структуру, стан і виділивши поточні тенденції. 
3. Аналіз цільової аудиторії. Маркетологи компанії LIDER-M створять портрет споживача, проаналізують всі значущі для цільової аудиторії якості товару, щоб зрозуміти, на чому слід розставляти акценти при створенні послуги УТП. Приклад: Дослідження споживачів горілки в Україні.
4. Аналіз конкурентів. LIDER-M проаналізує всі діючі на ринку пропозиції конкурентів, вивчить їх на наявність УТП, дослідить рекламну роботу конкурентів, щоб визначити, які якості продукту вже описані в рекламі, а які залишилися недоторкані конкурентами. Приклад: Аналіз бренд-платформ чаю на українському ринку.
5. Внутрішній аудит компанії та бренду. Ми проведемо перевірку стану компанії, ретельно вивчимо позитивні та негативні сторони бренду, складемо його характеристику.
6. Формування списку основних переваг. Отримавши всі необхідні дані, ми складемо список головних переваг вашого товару або послуги.
7. Створення УТП. На основі обробленої інформації, фахівці нашої компанії розроблять унікальну торгову пропозицію для вашого бренду, вона буде являти собою синтез значущих для споживачів якостей продукту, не з використованими конкурентами, відмінною рисою вашого товару або послуги.