Зовнішня реклама у Львові ▷ Лідер-М
Спеціалісти ЯКІ ГОТОВІ ВАМ ДОПОМОГТИ
Оберіть та зателефонуйте особисто

Працюємо з 9.00 до 18.00 обід 13.00-14.00

ЗАВІТАЙТЕ ДО НАС В ОФІС
В нас комфортний офіс, заходьте на чашку кави :)
Адреса: м. Львів, вул. Зелена 149Б (біля”Арсену”)

Виготовлення зовнішньої реклами у Львові - Лідер-М

Візуальна реклама - це вид реклами, який розрахований переважно на візуальне сприйняття. Більш того, візуальна реклама - це один з найбільш традиційних і можна сказати, один з перших видів комунікації продавця і споживача в історії реклами. Зовнішня реклама - це інструмент просування своєї справи зовні. Малий бізнес не може дозволити собі розкіш рекламних компаній як великі фірми.

Якщо візуальна реклама виконана правильно, вона може стати найекономічнішим способом поширення інформації про вас. Якщо провести опитування з питанням: «Як Ви дізналися про цей бізнес?». Майже половина скажуть, - що побачили зовнішню рекламу.

Зовнішня реклама як візуалізація твого бренду

Коли візуальна реклама продумана правильно, тоді разом з іншими засобами масової інформації може призвести до запам'ятовування бренду споживачем. Для залучення споживачів, які не планували відвідати твій магазин, твій бізнес повинен мати ефективну візуальну рекламу. Вуличний рух автомобілів, дерева, листя, опори ліній електропередачі, вулична реклама та інші конструкції можуть обмежити видимість реклами. Перед розміщенням реклами зовнішньої реклами потрібно придивитися до свого магазину або офісу під тим кутом, що і твої потенційні споживачі. Вона повинна чітко виділятися, маючи адекватної колір, шрифт і освітлення. Ти лише кілька секунд срійняття реклами. Реклама розміщена під кутом 90º до дороги є кращим вибором, а розташовані уздовж дороги гірше проглядаються водіями.

Графічне осмислення зовнішньої реклами

Навіть в умовах обмеженого бюджету і простору для розміщення реклами, досвідчений дизайнер може допомогти в досягненні гарної реклами тільки при дотриманні наступних вимог:

  •    Вибирай читабельний прямий шрифт відповідно бізнесу, який рекламуєш. Рекламне звернення повинно бути зрозумілим. Пам'ятай, що не всяке зображення може бути перетворено в рекламу. Вона повинна бути простою.
  •     У зв'язку з тим, що водії мають для прочитання тільки кілька секунд має, експерти рекомендують щоб ТЕКСТ реклами містив лише три-п'ять слів в довжину. Скорочення не вітаються, тільки в разі загальноприйнятих.
  •     Переважно горизонтальне розташування тексту, замість вертикального.
  •     Підтримуй простір. Деякі фахівці рекомендують, щоб 30-40% реклами було вільним простором.
  •     Одні кольори більш чітабільні ніж інші. У той же час тіні квітів також важливі. Найбільш вдалими комбінаціями є червоний, темно-синій або чорний на білому або жовтому тлі. У той же час пам'ятай, що не прийнято, щоб хоча б один колір збігався з кольором будівлі.
  •     Відомо, що 8% людей є дальтоніками (не звертатимуть уваги на кольори), тому важливо застосовувати кольору, які затримують контраст, коли розглядаються ними. Наприклад, хорошою комбінацією є синій і жовтий, в той час як синій і зелений або сірий є важкими для прочитання дальтоніками.

Освітлення і контраст зовнішньої реклами

Контраст - це різниця між освітленою і неосвітленій поверхнями. Позитивний контраст (текст на темному тлі) більш читабельний ніж негативний (темний колір на білому фоні). Освітленість - це інтенсивність світла на поверхні реклами. Текстова реклама вважається оптимальною тоді, коли виміряна яскравість в 4-8 разів вище, ніж яскравість матеріалу фону. Ця вимога обмежує застосування внутрішньої реклами, особливо на перспективу економії енергії.

Шрифт літер як елемент візуальної реклами

Як правило великі літери легше розпізнати. Малі літери, з іншого боку, можуть бути прочитані як слова або навіть фрази. Дослідження дизайну реклами виявили шість основних типів шрифтів.

Висота літер для виготовлення вивіски

Загальне правило, ширина ніжки літери повинна складати 1/5 її висоти. Прийнято, що романські цифри гальмують читання через їх складності в порівнянні з арабськими. Висота літери повинна бути побачена за 6 секунд. Але якщо реклама призначена туристам, то їм необхідно більше часу через незнайомі місця. Необхідність більшого часу для прочитання - вимагає більше часу.

Освітлення зовнішньої реклами

Освітлення реклами має дуже велике значення. У день при сонячному світлі через наявність великої кількості світла, реклама втрачає свою відмінність. Вночі, одночасно з появою сутінків з'являються контрасти світла зовнішній світ покриває неосвітлені форми, привертаючи увагу як водіїв так і пішоходів. Особливо ефективна реклама з внутрішньою підсвіткою, з динамічною рекламою, ніби біжить або проступає світлом. У той же час освітлення вивіски, вимагає додаткові витрати на електроенергію, яка постійно дорожчає. Правильне застосування сучасних засобів і технологій дозволяє отримати хорошу рекламу з мінімальними витратами.