Питання по роботі

Питання по роботі

Як замовити у Вас продукцію? 

Дуже просто! Ми приймаємо замовлення з 9:00 до 18:00 щоденно крім суботи-неділі! Вам не потрібно їхати до нас, щоб отримати своє замовлення, затвердити макет чи забрати готову продукцію! Напишіть на e-mail: liderm@ukr.net інформацію про своє замовлення: тип продукції, тираж, формат, свої контактні дані та вкажіть де Вам зручно його забрати.Також, замовити продукцію Ви можете, зателефонувавши до нашого менеджера. Або через форму замовлення на сайті. Оплачуєте наші послуги як юридична особа (підприємство, фірма, підприємець)? Надайте, будь ласка, наступну інформацію:

  • копію свідоцтва про реєстрацію; 
  • копію свідоцтва платника податку; 
  • вкажіть поштову адресу для отримання документів

Де я можу отримати продукцію з вашого складу?

Ви можете забрати продукцію у нас в офісі за адресою: м. Львів, вул. Зелена 149 Б Час роботи: з 9 до 18 год. Про готовність Вашого замовлення ми повідомимо на електронну адресу, вказану при реєстрації замовлення або по телефону.

Ви доставляєте кур’єрською службою?

На сайті Ви можете оформити доставку замовлення в будь-яку точку України різними зручними для Вас перевізниками. Вибрати перевізника можна при заповненні форми замовлення або узгодити  з нашим менеджером. Вартість доставки – за тарифами перевізників або безкоштовна, при замовленні  на суму  більше ніж 5000 грн.Термін доставки  − зазвичай, один робочий день, в міста, що розташовані далеко −  2-3 дні.

Як оплатити продукцію?

Оплата в терміналі ПриватБанку або Інтернет- банкінгом Приват24 Оплата через акаунт Приват24  – найшвидший та найоптимальніший  варіант розрахунку! Безготівковий розрахунок. Після оформлення замовлення ми надсилаємо електронною поштою рахунок, а документи- оригінали – на вказану Вами поштову адресу.

Який у вас графік роботи?
Ми працюємо в будні дні з 9:00 до 18:00. Однак ми розуміємо, що форс-мажори живуть не за графіком і в такому випадку ми можемо працювати вночі, у вихідні та із залученням додаткової робочої сили - за окрему доплату, зрозуміло.

Скільки часу необхідно на прорахунок вартості замовлення?
Більшість замовлень ми прораховуємо, що не кладучи трубку. Якщо замовлення складний і потрібно дізнатися вартість матеріалів або робіт, то прорахунок може зайняти 15-20 хвилин - в такому випадку ми вам передзвонимо.

Скільки часу займає виконання замовлення?
Для кожного виду продукції є стандартний термін виготовлення. Терміни обумовлені з одного боку тим, що кожна операція займає певний час, з іншого боку дотримується черговість замовлень. Але у нас є можливість виробництва вашого замовлення в «прискореному» і в «терміновому» режимі. Природно за деяку доплату.

Чи здійснюється доставка готової продукції?
Так. Вартість доставки по Львову складає 50 грн. Стандартний термін доставки - протягом 1-2 днів з моменту готовності продукції. Якщо потрібна доставка відразу по готовності продукції - обговорюйте вартість з менеджером.

Питання по дизайну

У мене вже є макет, але мені хочеться внести в нього зміни. Таке можливо?
Звичайно, головне що б у Вас був редагований исходник цього макета (якщо макет робили не Ви особисто, то вихідний файл потрібно взяти у дизайнера, який робив макет).

Як замовити у вас дизайн виробу?
Дуже просто - телефонуйте, пишіть, заходьте, запрошуйте нас - розкажіть, що Ви хочете. Ми уважно Вас вислухаємо, задамо необхідні питання, узгодимо ціну і все, процес пішов. Якщо мова йде про замовлення логотипу та фірмового стилю, ви вже знаєте, що хочете і вам не потрібна попередня консультація - скачайте бриф, заповніть його і відправте нам - ми з вами зв'яжемося самі.

Що робити, якщо у мене немає вихідного файлу необхідного макета?
Тут можуть бути варіанти. Можна отрисовать макет заново по друкованому зразком, відсканованої зображенні або предпросмотровому файлу, в деяких випадках можна внести зміни в друковану версію макета. У будь-якому випадку вихід є завжди і ми його знайдемо.

У мене є негативний досвід роботи з дизайнерами. Як я можу знати, що у випадку з Вами теж не залишуся розчарований?
Ми давно зробили ставку на високу якість своєї роботи і не помилилися. Один з китів, на якому тримається наш бізнес - чітко організоване дизайн-бюро, де трудяться тільки професійні дизайнери під досвідченим керівництвом. Це дозволяє бути нам впевненими в якості наших макетів на 100%, у чому можете із задоволенням переконатися і ви особисто.

Ви розробляєте логотипи?
Звичайно, причому з великим задоволенням. Детальніше про створення логотипу ви можете прочитати тут.

Хочу замовити дизайн у одного, він недавно закінчив курси по дизайну і працює фрілансером.
В такому випадку можете очікувати кілька проблем. По-перше не факт, що ви отримаєте грамотний з точки зору як реклами, так і естетики, дизайн. По-друге, макети створені людьми, які не знайомі з друкованими технологіями, часто виглядають на папері зовсім не так, як виглядали на моніторі. По-третє, пам'ятайте - ахіллесова п'ята фрілансерів це терміни. Тому краще всього довірити дизайн професіоналам і не втрачати час і гроші.

Мій макет зроблений відмінним веб-дизайнером. Чому він не підходить для друку?
Справа в специфіці вимог додрукарської підготовки. При створенні дизайну друкованого файлу є ряд правил і обмежень, які web-дизайнер навряд чи знає. У підсумку ви отримаєте макет, який непогано виглядає на екрані і зовсім непридатний до друку. Якщо хочете привабливий макет, який буде надрукований якісно - звертайтеся до дизайнерів, які мають значний досвід роботи з поліграфічною продукцією.

Я хочу барвистий макет з великою кількістю фотографій. Де б їх взяти?
Є кілька варіантів. Можна спробувати пошукати безкоштовні фотографії в Інтернеті. Мінус такого підходу в тому, що вибір фотографій буде значно обмежений. Можна так само купити фотографії на спеціалізованих сайтах, де представлений великий вибір платних фотографій. І, нарешті, можна організувати фотосесію - отримавши в підсумку якісні і, головне, унікальні фотографії вашої продукції. Звертайтеся до нас і ми допоможемо підібрати фотографії в Інтернеті, купити їх на спеціальних сайтах і навіть організувати фотосесію.

 

Питання по друку

У мене є макет, можу я його у вас надрукувати?
Звичайно. Але макет повинен відповідати наступним вимогам. Якщо ж макет не підходить до друку, то ви можете замовити у нас послугу підготовки макета до друку.

Що таке CMYK?
При повноколірного друку - абревіатура чотирьох основних кольорів, з яких складаються всі зображення. Блакитний, пурпурний, жовтий, чорний - CMYK. Співвідношення кольорів у колірній моделі CMYK задається у відсотках - від 0 (відсутність кольору) до 100% (максимум кольору). 100% змішання цих кольорів дає чорний колір, їх відсутність (= 0% кожного) дає білий колір.

Що означають цифри 4 + 0, 4 + 1, 4 + 4?
У поліграфії прийнято таким чином позначати кількість друкованих квітів на кожній зі сторін аркуша паперу. Будь-яке кольорове зображення стандартно складається з 4 кольорів - блакитний, пурпурний, жовтий, чорний. Позначення 4 + 0 - це 4 кольори на одній (лицьовій) стороні і 0 квітів на зворотному боці. 4 + 1 - це 4 кольори на лицьовій і 1 на обороті, тобто полноцвет з одного боку і одна фарба на звороті. У разі цифрового друку, 1 фарба - це завжди чорний колір. 4 + 4 - це повнокольоровий з двох сторін і так далі.

Чому на друку виходить не так, як у мене на екрані?
Для максимально точного відображення макета на екрані необхідно дотримати кілька важливих умов: правильно відкалібрований дисплей, колірний профіль пристрою, на якому буде здійснена друк, і певні умови перегляду. Якщо ж всі ці умови не дотримуються, гарантувати точне відтворення кольору в макеті неможливо. Тому, приходьте до нас, і Ви зможете оцінити точно відтворений колір, як на наших еталонних дисплеях, так і на друкарській цветопробе.

Навіщо виготовляти кольоропробу?
Виготовлення кольоропроби необхідно для того, що б упевнитися, що в кінцевому підсумку після друку тиражу Ви отримаєте саме те, що очікуєте. Тим більше, якщо Ви висуваєте високі вимоги до точності попадання в необхідний колірний тон.

Коли використовують колірну систему CMYK, а коли RGB? Чому важливо створювати макет, спочатку вибравши правильне колірне простір, а не переводити в нього готовий макет?
Колірна модель CMYK використовується у пресі, так як для відтворення кольорового зображення на відбитку використовуються 4 фарби: блакитна, пурпурна, жовта і чорна. Колірну модель RGB використовують дисплеї, сканери, фотоапарати. Основними відмінностями цих моделей, з точки зору підготовки оригінал-макету, є різниця гами і відсутність чорної складової в системі RGB. З цього, якщо Ви спочатку створюєте макет в системі RGB, то при перерахунку квітів в CMYK графічним редактором, може призвести до шумів відтінків, а також поява складеного чорного кольору, в якому будуть домішки інших фарб, що може згубно позначитися на якості друку, особливо тонких ліній і дрібного тексту.

Що таке dpi?
Абревіатура від dots per inch (дослівно - точок на дюйм), одиниця виміру кількості точок на лінійний дюйм. У dpi вимірюється дозвіл зображення. Наприклад, 300 dpi означає, що вирішення цього зображення: 300 точок на дюйм. Чим вище цей показник, тим якісніше зображення. Для поліграфічної продукції рекомендується використовувати зображення з роздільною здатністю не менше 300 dpi.

Що таке крейдований папір?
Це папір, на яку наноситься крейдяний шар, що надає папері високу гладкість і білизну. Глянцеві журнали зазвичай випускають саме на такому папері, тому що вона забезпечує яскравість і блиск зображення.

Що таке дизайнерський картон?
На відміну від стандартного білого картону, дизайнерський картон вражає розмаїттям кольорів, фактур і щільності. Помаранчевий або переливчасто синьо-зелений, зі структурою лляної тканини або шкіри, ультра-глянсовий або бархатисто-матовий - використання дизайнерського картону в якості вихідного матеріалу дозволяє отримувати більш незвичайну і запам'ятовується друковану продукцію. На дизайнерському картоні часто друкуються візитки, листівки, запрошення, ексклюзивні упаковки і інша продукція преміум-класу. Мінус дизайнерського картону - не всі його види якісно друкують на цифровій друкарській машині, в такому випадку потрібно замовляти трафаретний друк.

Чому в макетах для цифрового друку не рекомендується використовувати пантону кольору?
Використовуючи пантону колір, потрібно розуміти, що він буде перерахований обчислювальної системою друкарської машини в процентні співвідношення колірної системи CMYK. Гарантувати влучне попадання в такому випадку стає неможливим і на різних типах обладнання один і той же колір може бути відтворений по-різному. Тому, необхідно все пантону кольору перевести в систему CMYK самостійно за допомогою графічного редактора і відкоригувати можливі розбіжності по колірному тону.

Яку щільність паперу рекомендується використовувати для різної продукції?
Будь-яких жорстких стандартів не існує, є тільки ряд рекомендацій. Так, наприклад для буклетів, рекомендується папір щільністю від 130 до 170 г / м2. Для візиток і кишенькових календариків - від 250 до 300 г / м2. Для широкоформатного друку фотографічного зображення - від 180 г / м2 і щільніше, для креслень - від 80 г / м2. Якщо ви не знаєте або не впевнені, який папір потрібна для вашої роботи, то ви можете зателефонувати і проконсультуватися у наших менеджерів.

Що таке пантон і навіщо мені дивитися пантону віяло?
Колірна модель пантон це система підбору кольору, розроблена американською фірмою Pantone Inc і використовувана поліграфії по всьому світу. Кожен колір в цій системі має свій номер, всі еталонні кольору надруковані на папері і скріплені між собою, утворюючи пантону віяло. Вибір пантона здійснюється в основному при розробці логотипу і фірмового стилю компанії - наприклад червоно-синій логотип описується двома номерами пантонов і при друку трафаретним або офсетним способом виходить завжди однаковим. Цифровий спосіб друку не може в точності передати пантон, хоча практично завжди можливо підібрати максимально близький до вихідного пантону колір.

У мене є макет в форматі tiff / psd. З нього можна надрукувати трафаретні візитки і зробити тиснення?
Ні. Макети для трафаретного друку, а також для створення кліше для тиснення, повинні бути виконані у векторному форматі з урахуванням необхідних вимог. Якщо необхідно, то ми можемо отрисовать ваш макет в векторному редакторі.

Ми зробили макет в Ворді \ Пейнте \ паблішер. Він годиться до друку?
Ні, не годиться. Файли, зроблені в цих програмах, не відповідають нашим технічним вимогам і вимагають додаткової обробки.

Чому цифровим друком не рекомендується друкувати складні градієнти?
Цифровий друк, як і будь-який інший технологічний процес, має свої похибки і недоліки. Відтворення друкованої машиною плавного переходу одного кольору в інший може не завжди збігатися з тим, що Ви можете спостерігати у себе на моніторі. Наприклад, причиною може бути невідповідність рівнів контрастності монітора і друкарської машини.

Чому цифровим друком не рекомендується друкувати великі площі з однотонною заливкою?
На великій площі з рівномірною заливкою дуже добре видно будь-які дефекти, які можуть виникнути з різних причин: через нерівномірність розподілу тонера (порошку) в друкарській машині, або ж пов'язані з попаданням частинок пилу на папір.

Чому цифровим друком не варто друкувати дуже темні відтінки?
Елементи макета, що мають дуже темні заливки можуть бути не відрізняються на відбитку від чорного кольору. Необхідно пам'ятати, що екран має підсвічування і темний колір сприймається яскравіше, ніж буде на папері. Колір на запечатуваному матеріалі формується за допомогою накладання 4 кольорів і при великій концентрації велика ймовірність того, що він буде сприйматися оком як чорний.

Навіщо потрібні вильоти?
Вильоти потрібні для компенсації похибки при різанні. Інакше, не пустивши зображення за обріз, після порізки або висікання можна отримати деякі листи в стопці з частиною незапечатані області.

Чому на моїх візитках на льоні кольорова плашка вийшла нерівномірною?
Технологія електропереносу, використовувана в цифрового друку, дуже чутлива до неоднородностям паперів, на які йде друк. Фактурна папір (наприклад «під льон») неоднорідна за своєю структурою, заряд проходить через неї нерівномірно, звідси і деякі спотворення заливок. На тексті, лініях і маленьких об'єктах ці спотворення менш помітні, але кольорова плашка дозволяє помітити неоднорідність.

Навіщо потрібні поля (відступи від меж до тексту / зображення)?
Чим менше поле, тим сильніше видно несиметричність, яка може виникнути внаслідок похибок при друку, фальцюванню (биговке) і різанні. До того ж, малі поля створюють візуальну напруженість, і макет виглядає перевантаженим і неакуратним.

Навіщо переводити шрифти в криві?
Переклад шрифтів в криві необхідний для того, щоб текст виглядав ідентично на будь-якому комп'ютері, навіть якщо в системі відсутній шрифт, використаний в макеті. Якщо ж не виконати переклад шрифтів в криві, то при відкритті макета на інших комп'ютерах можлива заміна відсутніх шрифтів іншими, які не відповідають оригінал макету.

Навіщо давати невидимий контур в розмір макета?
Даючи невидимий контур в розмір макета, Ви показуєте розмір друкованої продукції після обрізки, а також розміри вильотів (області виходить за обріз).