Дизайн листівок Рекламні листівки - це один з найпоширених та недорогих видів поліграфічної продукції які являються ефективним способом в просуванні товарів та послуг. Рекламні листівки - це потужний сучасний засіб рекламної боротьби. Існують такі види листівок:вітальні;корпоративнілистівки з індивідуальним дизайномДизайн листівки необхідний бути в першу чергу неординарним яскравим щоб хотілось взяти в руки та роздивитись про що йде мова.З чого виходить що подача інформація повинна бути чітка та ясна із зрозумілими шрифтами при необхідності з графічними наповненнями,щоб потенційний клієнт міг зрозуміти. Замовлення листівокТакож можемо запропонувати дизайн листівок за індивідуальним побажаннями замовника стосовно форматів та розмірів. Для цього необхідно перед замовленням вказати висоти та ширину в мм. Орієнтація дизайну листівок може бути книжкова або альбомна.Дизайн листівок – це вигідне вкладення коштів,та дієвий спосіб реклами. Дизайн листівок у Львові можна замовити у рекламній компанії«Лідер-М».Спробуємо сформулювати кілька дуже простих правил, які допомагають рекламній листівці стати більш ефективним рекламоносієм. 1. Перше правило - людина, якій Ви вручаєте рекламну листівку, навіть якщо він і має намір її викинути при першій же можливості, повинен встигнути вловити суть рекламного повідомлення. Використовуйте великий, яскравий шрифт, помітний здалеку. Можливо, Вам пощастить і суть Вашої пропозиції зацікавить увагу потенційного клієнта, і рекламна листівка буде прочитана, а не викинута.2. Рекламна листівка повинна чимось зацікавити споживача - це може бути зниження цін, розпродажі, відкриття нових торгових точок, інформація про знижки тощо, пропозиція цікавих і корисних товарів і послуг за невисокими цінами і т.д.3. Рекламное повідомлення повинно бути простим і зрозумілим. Це необхідно хоча б тому, що частіше за все рекламну листівку вручають людині де - небудь біля входу в метро або в супермаркет, і покупець, зайнятий своїми думками, може просто відразу не вловити сенс Вашої пропозиції, а інший спроби вже не буде, листівку просто викинуть .4. Дизайн рекламної листівки повинен бути яскравим і ефектним, можливе використання кумедних ілюстрацій і картинок. Рекламна листівка повинна привернути увагу клієнта і викликати бажання розглянути її. Іноді зображення може бути настільки інформативним, що сенс змісту рекламної листівки стає зрозумілим і без додаткової текстової інформації.5. Лістовка повинна бути якомога менше. Невеликий розмір рекламної листівки має кілька переваг: по-перше, вона обійдеться дешевше у виготовленні, так як Ви заощадите на папері, а отже зможете випустити більше рекламних листівок, здатних охопити більшу кількість Ваших потенційних клієнтів і донести до них Вашу рекламну інформацію. Другою перевагою рекламної листівки невеликого розміру, є можливість покласти її в кишеню, гаманець, сумочку.Такую листівку легше зберігати, що зменшує її шанс бути викинутою.6. Для залучення покупців можна використовувати флаєр - це та ж рекламна листівка, але на ній надрукована будь-яка знижка для її власника, запрошення на відкриття магазину, ще якась інформація, здатна привернути клієнта.7. Напечатайте на рекламній листівці, крім Вашої пропозиції, будь-яку потрібну всім інформацію - схему метро, календарик, список найпотрібніших телефонів і т.д. Можливо, тоді листівку збережуть, а заодно прочитають і Вашу рекламну інформацію.Нехай Ваш маленький рекламоносій спробує дотримуватися цих хитрощів - це обов'язково додасть більшої ефективності Вашої реклами і, можливо, принесе більше успішний результат Вашої рекламної кампаніі.аненію лістовок