Замовити розробку брендбуку ◁ Львів ▷ Лідер-М
Фірмовий стиль пакет БАЗОВИЙ
від 1999грнза 1 м2

Термін - 3 дні

Візитка, конверт, ручка, бланк, папка

детальніше
Фірмовий стиль пакет ОПТИМУМ
від 3999грнза 1 од.

Термін- 4-5 роб. днів

Включає 7 елементів: візитка, конверт, ручка, бланк, папка, чашка, прапорець

+бонус 3 од. на вибір

+брендбук

детальніше
Фірмовий стиль пакет ВІП
від 8999грнза 1 м2

Термін: 7-8 роб. днів

Кількість одиниць: до 12

візитки, бланки, конверт, блокнот, папка, патерн, уніформа,транспорт, чашка, ручка, презентація, прапорець

+ брендбук

 

детальніше
Спеціалісти ЯКІ ГОТОВІ ВАМ ДОПОМОГТИ
Оберіть та зателефонуйте особисто

Працюємо з 9.00 до 18.00 обід 13.00-14.00

Розробка брендбуку

Брендбук, в класичному розумінні цього терміна, це закони і правила, що описують і регламентують основну інформацію про бренд і стратегії його розвитку. На жаль, багато рекламних агентства під виглядом брендбуку розробляють лише його невелику частину, що включає правила використання логотипу та фірмового стилю на різних носіях. При цьому опускається основна і важлива частина брендбуку - опис концепції та платформи бренду, стратегії його розвитку. Наявність брендбуку - це запорука побудови більш продуктивних відносин з усіма цільовими аудиторіями бренду, в тому числі з підрядниками і власним персоналом та перший крок до створення сильного бренду. Наявність правильно розробленого брендбуку дозволяє бренду залишатися ідентичним, будувати ефективну корпоративну культуру і не відступати від стратегії розвитку бренду.

Брендбук, розроблений в нашій компанії, містить такі елементи:

  • ідеологічна платформа бренду (активи, цінності, місія, позиціонування);
  • стратегія розвитку бренду (аналіз цільових аудиторій, стратегія взаємодії з кожною цільовою аудиторією, план діяльності бренду на найближчі кілька років)
  • паспорт стандартів візуальних і вербальних ідентифікаторів бренду (назви, слогану, логотипу, фірмового стилю) і керівництво по їх використанню в різних ситуаціях і на різних носіях.

Всі перераховані дані формуються в єдиний зручний для використання носій. Часто у багатьох виникає плутанина у визначенні того, що таке брендбук, так як в різних матеріалах можна зустріти різні описи цього документа. Пояснюється це просто. Бренд-бук компанії як пазл: він може складатися з різної кількості розділів, найбільш повно описують конкретний бренд і який відбиває сферу бізнесу. Найчастіше в брендбук включаються нижченаведені складові (які можуть існувати і по-окремо).

  • Бренд-гайд (brandguide), де описується стратегічна платформа бренду: цільова аудиторія, позиціонування, основна ідея бренду, платформа бренду, повідомлення та ін. елементи, що мають відношення до стратегії бренду (За кордоном часто саме цей розділ називається брендбуком, він не містить правил і описів фірмового стилю, а містить опис суті бренду і його стратегії). Часто даний документ є внутрішнім документом компанії, не призначеним для надання зовнішнім підрядникам, так як є комерційною таємницею.
  • Гайдлайн (guideline) - паспорт стандартів фірмового стилю, який описує основну візуальну ідею бренду, правила побудови та використання фірмового стилю, фірмової айдентики (В Україні саме цю частину бренд-стандартів найчастіше називають брендбуком, хоча вона не містить опису стратегічної частини бренду, а представляє паспорт стандартів візуальної айдентики). Дане Керівництво призначене, в тому числі, і для рекламних агентств, виробників і інших підрядників компанії, що беруть участь у виробництві рекламних та промо-матеріалів.
  • Катгайд (cutguide) - це паспорт певного процесу чи певного елемента комплексу маркетингу, критично важливого для бренду. Це можуть бути схеми з мерчандайзингу для товарів FMCG або фірмові стандарти будівництва та оздоблення роздрібних точок рітейлера. Катгайд це фактично інструкція з повним описом матеріалів і технологій, необхідних для реалізації маркетингового елементу. Настільки докладна інструкція необхідна підрядникам, що здійснюють виробництво носіїв фірмового стилю або лінійному персоналу компанії для якісної реалізації фірмових стандартів на місцях. Катгайд дозволяє компанії контролювати підрядників і співробітників і отримувати результат, відповідний стандартам бренду.
При розробці брендбуку проводиться комплексний аналіз бренду і його атрибутів, формалізуються стандарти фірмового стилю і стандарти бренду. Найчастіше, створення Керівництва є заключним етапом процесу брендингу (розробки бренду). Але також часто буває, що стандартизація фірмового стилю стає життєво необхідна для оптимізації бізнес - процесів, так як компанія або бренд починають бурхливо розвиватися. При розробці Керівництва по фірмовому стилю важливо оптимально вибудовувати його структуру - немає сенсу описувати все і робити 400-сторінкову книгу. Тому на етапі підготовки до розробки, наші фахівці спільно із замовником розробляють структуру майбутнього документа, оптимально представляє бренд. Телефонуйте сьогодні! Ми допоможемо і проконсультуємо!
ЗАВІТАЙТЕ ДО НАС В ОФІС
В нас комфортний офіс, заходьте на чашку кави :)
Адреса: м. Львів, вул. Зелена 149Б (біля”Арсену”)