Замовити розробку корпоративного стилю ◁ Львів ▷ Лідер-М
Спеціалісти ЯКІ ГОТОВІ ВАМ ДОПОМОГТИ
Оберіть та зателефонуйте особисто

Працюємо з 9.00 до 18.00 обід 13.00-14.00

ЗАВІТАЙТЕ ДО НАС В ОФІС
В нас комфортний офіс, заходьте на чашку кави :)
Адреса: м. Львів, вул. Зелена 149Б (біля”Арсену”)

Розробка корпоративного стилю

Імідж будь-якої компанії складається з безлічі компонентів, починаючи з серії рекламних роликів по телевізору, закінчуючи інтер'єром офісу і ступенем посмішки дівчини на ресепшен. Одним зі складових компонентів поняття «імідж компанії» є фірмовий стиль. Фірмовий стиль - це потужний інструмент позиціонування на ринку, який забезпечує конкурентоспроможність товарів і послуг компанії.

Що входить в поняття фірмовий стиль

Фірмовий стиль складається з безлічі компонентів, таких як:

  • Логотип компанії, слоган;
  • Фірмовий шрифт і колірна палітра;
  • Візитки, наклейки, друкована поліграфія (буклети, листівки), цінники;
  • Бланки для ділових листів;
  • Сувенірна продукція (подарунки, листівки);
  • Конверти і папки для документації, друк банерів;
  • Елементи оформлення виставкових стендів: бейджики, покажчики, значки, плакати, оформлення стендів (інтер'єрний друк);
  • Паспорт стандартів (guideline).

Паспортом стандартів (guideline), називається набір інструкцій по правильному розміщенню ідентифікаторів торгової марки на різних носіях. У його склад входить багато елементів, але основні з них це:

1. Сувенірна продукція.
2. Зовнішня реклама.
3. Маркетингові матеріали.

Цілі використання фірмового стилю

Грамотно розроблений фірмовий стиль:

  • Запам'ятовується і асоціюється в очах споживача з товарами і послугами компанії, сприяючи поліпшенню ставлення споживача до компанії;
  • Викликаєте чітку асоціацію, що товари / послуги компанії - гарантія якості;
  • Будучи запам'ятовується, фірмовий стиль підвищує ефективність реклами, економлячи тим самим бюджет на просування товарів / послуг компанії.

Де використовується фірмовий стиль

По можливості елементи фірмового стилю необхідно використовувати повсюдно. Так, в різних поєднаннях, елементи повинні використовуватися:

  • В рекламних роликах і на рекламних щитах (із застосуванням технології «широкоформатний друк»);
  • На всій рекламної продукції, банерах, наклейках, поліграфії;
  • На упаковці товарів;
  • На фірмових бланках запрошень і т.д .;
  • В оформленні офісів і виробничих площ компанії;
  • При розробці дизайну корпоративного сайту компанії.


Правила при розробці фірмового стилю

Фірмовий стиль повинен:

  • Безпосередньо асоціюватися з товарами, послугами і родом діяльності компанії;
  • Кольору фірмового стилю повинні поєднуватися між собою, текст слогану повинен легко читатися (найкраще поєднання - це темний текст на світлому тлі);
  • Слоган повинен бути яскравим, креативним, лаконічним, легко запам'ятовується;
  • На візитках, буклетах, папках і т.д. повинні бути присутніми контактні дані;
  • Фірмовий стиль повинен бути індивідуальним і не схожим на стилістичне оформлення інших компаній;
  • Фірмовий стиль не повинен викликати негативних асоціацій у споживачів (не викликати расові чвари, не принижувати представників релігійних спільнот, сект, асоціацій, сексуальних меншин, не містити теми, пов'язані з наркотиками, порнографією та іншим).

Не забувайте, що фірмовий стиль - це основний засіб формування іміджу та стилю вашої компанії. Підходьте до розробки фірмового стилю відповідально, довіряючи розробку виключно професіоналам в цій області.