Неймінг або розробка назв від LIDER-M
Неймінг назви бренду
від 7000грнза 1 од.
детальніше
Слоган
від 10000грнза 1 од.
детальніше
Лозунг
від 5000грнза 1 од.
детальніше
Лінійка найменувань
від 15900грнза 1 од.
детальніше

Неймінг - розробка назв

Назва лінійки товарів: що впливає на вартість
Чи буде назва лінійки товарів реєструватися разом з назвою бренду, або без нього. Реєстрація з назвою бренду буде куди простіше.
Загальна кількість найменувань. Чим більше їх в замовленні, тим дешевше буде замовити неймінг лінійки товарів.

Розробити назву лінійки товарів: етапи

Наші фахівці розроблять назву лінійки товарів в кілька етапів:

1. Аналіз ринку, дослідження споживачів і конкурентів. На даному етапі наші експерти проведуть комплексний аналіз ринку, детально вивчивши його структуру та поточні тенденції. Вони проаналізують цільову аудиторію, щоб скласти портрет споживача. Маркетологи детально вивчать конкурентів, виявивши їх сильні та слабкі сторони.

2. Внутрішній аудит бренду і компанії. Фахівці компанії детально вивчать всі плюси та мінуси бренду, складуть його характеристику, створивши підстави для розробки назви.

3. Генерація назв. Керуючись наявними даними, ми придумаємо більше тисячі назв. Це повністю творчий етап. Цим займається команда наших копірайтерів і маркетологів.

4. Відбір 15 найкращих варіантів на вибір і створення супровідних текстів для них. 

5. Візуалізація лінійки найменувань в природному середовищі. Моделюємо зображення товару, накладаємо на нього текстуру та поміщаємо його в природне середовище (на полицю в магазині, стіл з іншими продуктами і под.).

6. Опитування цільової аудиторії. Ми створимо фокус-групу з людей, що представляють цільову аудиторію. За підсумками опитування ми складемо рейтинг найпривабливіших назв.

7. Вибір фінального варіанту. З усіх представлених варіантів ви обираєте назви лінійки товарів, які Вам сподобалась.

 

Як створити назву лінійки товарів

1. Будь-то, приємно пахнуть духи, планшет останнього покоління або дитяча іграшка. Він має розповідати споживачеві не просто  про товар, а коротко описувати відчуття, які він відчуває. Розробити назву лінійки найменувань нелегко, але є багато перевірених способів, якими можна скористатися.

2. Найчастіше назви представляють собою опис характеристик товарів. 


Чому замовити лінійку найменувань у нас — відмінна ідея?

Доручивши нам розробити лінійку найменувань, ви отримаєте тисячі ідей від кращих маркетологів країни, які створять найпривабливіше для споживачів назву.
Ми представимо вам, як назва буде виглядати в реальному житті (включаючи приблизну візуалізацію логотипу на упаковці).
Надамо послуги консалтингу по реєстрації торгової марки.
Вибравши нас, ви можете бути впевнені, що назва нової лінійки буде унікальним і вільним для реєстрації.