Створення фірмового персонажу разом з LIDER-M це: Фірмовий персонаж - це герой з індивідуальною зовнішністю, характером і звичками, з допомогою якого бренд спілкується зі споживачами. Фірмовий персонаж компанії допомагає їй виділитися серед конкурентів і привернути клієнтів. Він «обличчя» бренду нарівні з назвою і логотипом. Для створення персонажа використовують образи людей, тварин, рослин, вигаданих істот і неживих предметів. Кожен з фірмових персонажів має свою власну, легко впізнавану особу. Це допомагає персоніфікувати бренд, а цільова аудиторія краще запам'ятовує його.Від чого залежить ціна створення фірмового персонажуВід типу персонажу: 2D або 3D. Ціна 2D-персонажу буде нижче.Детальності і опрацьованості зображення. У 3D-малюнку на це впливає кількість полігонів (елементи з яких складається модель). У 2D - кількість квітів і тіней.Рухливості персонажу. Фірмовий персонаж може бути статичним і анімованим. При анімації необхідно налаштувати «скелет» персонажу і керуючі елементи. Тому анімацію оплачується окремо.Етапи створення фірмового персонажу1. Подготовітельний етап:внутрішній аудит особливостей компанії;комплексний аналіз ринку;дослідження споживачів і конкурентів;розробка ідеї персонажу на основі отриманих даних.2. Виготовлення персонажа:відмальовка 3-ох варіантів персонажу (з урахуванням позиціонування);доробка фінального варіанту і візуалізація на основних носіях (сайт, документація, продукція);фінішне промальовування персонажу.Фірмові персонажі: види Векторний (двомірний). Такі зображення створюються за допомогою ліній. Векторний малюнок легко масштабувати без втрати якості. У ньому важко домогтися реалістичного зображення, тому вектор часто використовують для стилізацій. Векторного фірмового персонажа можна використовувати для друку листівок, буклетів, візиток, рекламних матеріалів і логотипів. Растровий (двомірний). При створенні растрової графіки використовуються пікселі (растри). Тому, можна створити фірмового персонажа практично будь-якої складності і деталізації. Растр допомагає зробити зображення реалістичніше. Крім тогоможно використовувати плавні колірні переходи. Головний недолік 2D-персонажів - для кожного нового положення героя необхідно створити новий малюнок. Растрових персонажів можна використовувати для друкованої продукції, мультиплікаційних роликів або ілюстрації. 3D (тривимірний). Щоб не робити безліч ескізів одного персонажа в різних позах, можна створити 3D-персонаж. Його можна зробити неймовірно реалістичними. Фірмових 3D-персонажів можна анімувати. Їх зручно використовувати в рекламних роликах.Навіщо потрібен фірмовий персонажФірмовий персонаж використовується для просування товарів і послуг з різних областей. Він може демонструвати перевагу бренду і його відмінності від конкурентів. Фірмовий персонаж, якого створювали з урахуванням особливостей цільової аудиторії сприяє емоційній залученості покупця.Інформація, подана від імені персонажа, викликає інтерес і симпатію. Спілкування з персонажем, для багатьох споживачів комфортніше, ніж з безликої фірмою. Інформація про бренд, отримана в ігровій формі добре сприймається людьми. Наприклад, щоб налагодити контакт із споживачами, компанія Procter & Gamble завела в соціальних мережах профіль персонажа Mr. Proper. Від імені персонажа компанія розповідає про новини бренду і спілкується з клієнтами.Фірмові персонажі резонують з клієнтами, спонукаючи їх проявляти більшу активність. Вони допомагають продавати продукцію більш м'яко. Фірмові персонажі не викликають такого роздратування як агресивна реклама. Фірмовий персонаж допомагає формувати позитивні емоції у компанії.