Розробка рекламних слоганів у Львові та Києві
Розробка фірмового слогану

Кількість варіантів: 5 унікальних слоганів

Тривалість: 7 календарних днів

Мови: українська

детальніше
Розробка товарного слогану

Кількість варіантів: 5 унікальних слоганів

Тривалість: 7 календарних днів

Мови: українська

детальніше
Рекламний слоган

Кількість варіантів: 5 унікальних слоганів

Тривалість: 7 календарних днів

Мови: українська

детальніше
Іміджевий слоган

Кількість варіантів: 5 унікальних слоганів

Тривалість: 7 календарних днів

Мови: українська

детальніше
Акційні слогани

Кількість варіантів: 5 унікальних слоганів

Тривалість: 7 календарних днів

Мови: українська

детальніше

Розробка рекламних слоганів у Львові

Розробка слогану - це процес створення унікального слогана. Слоган (з англ. Slogan, to slog сильно ударяти) - це рекламний девіз (текст), коротко характеризує імідж рекламної кампанії. Розробка легко запам'ятовується, красивого, яскравого і гучного слогана забезпечує компанії впізнаваність. Найбільш відомі бренди, як правило, мають слоган і часто можуть мати кілька різних слоганів. Слогани дуже часто повторюються в засобах масової інформації та безпосередньо впливають на прийняття рішень споживачами, викликаючи у них емоційний відгук.

Вартість і термін розробки слоганів

Порядок цін визначається кількістю запропонованих варіантів і складністю робіт.

Розробка товарного слогану

Товарний слоган - це перше враження, яке залишається у споживача про нову торгову марку. Розробка товарного слогану - перший крок до просування товару і збільшення ринку збуту.

Розробка фірмового слогана

Фірмовий слоган - короткий, яскраве, що запам'ятовується відображення специфіки компанії. Він голосно і логічно повинен доповнювати її назву. Якщо метою вашого бізнесу є завоювання основних лідируючих позицій і зміцнення іміджу компанії, то важливим доповненням до логотипу (торгової марки) стає фірмовий слоган.

Рекламний слоган

Рекламний слоган, як робочий інструмент, який сприяє ефективному просуванню продукту, повинен бути сформульований на базі комунікативного послання і є відображенням позиціонування бренду.

Іміджевий слоган

Іміджевий слоган спрямований на підвищення впізнаваності торгової марки, на додання продукту певних іміджевих характеристик і акцентування уваги аудиторії на нематеріальних особливостях бренду.

Акційні слогани

Акційні слогани можуть змінюватися в залежності від сьогохвилинних задач кампанії. Головна вимога - вони повинні бути витримані в єдиній манері і не суперечити корпоративному слогану. Таке стильове єдність дуже важливо, інакше є небезпека зруйнувати індивідуальність марки.

Приклади слоганів:

Яндекс. Знайдеться все.
Білайн. Живи на яскравій стороні!
Toyota. Керуй мрією!
Philips. Змінимо життя на краще!
Apple. Думай інакше.
McDonalds. Ось що я люблю.
L'Oreal. Адже ви цього варті!
Tide. Чистота - чисто Тайд.
Nokia. Об'єднуючи людей.
Snickers. Не гальмуй. Cнікерсуй!

Наша компанія на високому професійному рівні розробить будь-який тип слогана, в залежності від ваших завдань!